Nasz Serwis korzysta z plików cookies, aby ułatwić Użytkownikom przeglądanie naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli Użytkownik nie ma zablokowanej opcji zapisywania tych plików, to zgadza się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Użytkownik może samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji na ten temat można uzyskać w regulaminie.
Ocena sieci
3.1 (6 głosów)
Opinie o sieci Dino
Zaloguj się, aby dodać komentarz
S3 10675591 925290737493452 1859679899510744427 n
  • 22/04/2016
Sklep ok
Default avatar
  • Anonimowy
  • 22/04/2016
Zgadzam się z panią Iwona w pracy jest lipa nie traktują ludzi normalnie syf lipa dawna pracownica
S3 1380820 574176135951229 599488863 n
  • Ilona
  • 25/10/2014
Witam , pracowałam w firmie Dino,otóż praca w tej firmie była dosłownie niewolnicza człowiek pracuje po 10-12 godzin,mimo tego nie jest traktowany jak człowiek lecz jak śmieć.Mimo wielu starań,ciężkiej pracy i nadgodzin jest sie niedocenianym i wielokrotnie można usłyszeń obelgi pod swoim adresem.Praca w tak napiętej i stresującej atmosferze nie jest możliwa.Co więcej wszędzie można spotkać myszy,
S3 10305510 272421146271797 3289275330220551273 n
  • Jarek
  • 19/09/2014
czyste łane sklepy towar ok
Najbliższe sklepy sieci Dino
O sieci Dino
Dino to polska sieć supermarketów. Powstała w roku 1999 na terenie województwa wielkopolskiego. Liczy ponad 500 sklepów, które w swojej ofercie mają zarówno artykuły spożywcze jak i produkty higieniczne. Ponad 95% asortymentu sieci pochodzi z Polski. Sieć dba o świeże dostawy warzyw i owoców oraz jak najlepszą jakość produktów przy jednoczesnym zachowaniu niskich cen. W ofercie sieci znajdują się również mięso i wędliny marki własnej – Agro-Rydzyna. Siedziba firmy oraz jej centralne magazyny znajdują się w miejscowości Krotoszyn. Sieć za cel stawia sobie bycie jak najbliżej swojego klienta oraz wychodzenie naprzeciw jego potrzebom. Dba o to, by sklepowy asortyment był przejrzyście ułożony na półkach, co poprawia komfort robienia zakupów. Firma inwestuje również w szkolenia pracownicze, aby podnieść jakość obsługi klienta. Hasłem sieci, które doskonale wpisuje się w jej misję i wizję jest: ,,Jesteśmy najbliżej Twoich potrzeb, jesteśmy najbliżej Ciebie!”. O promocjach i ofertach specjalnych Dino informuje klientów za pomocą gazetek promocyjnych, które ukazują się z reguły raz na tydzień.